راضیه حیدری- فراه
 
فراه داټ کام
خبری، فرهنگی، اجتماعی، معلوماتی و...
10 / 4 / 1392برچسب:, :: 12:27 ::  نويسنده : همایون ذهین

«تقدیم به تنها برادرم همایون جان ذهین!»

برادرم

ای آنکه از وجود تو راهیست تا اُمید

قبل از تو من شجاعتم هر لحظه مرگ بود

مستقبلم سکوت سراسیمه سرزنش

آینده ام ضریب خیالات محض بود

روحم همیشه حبس در اذهان این و آن

دستم همیشه حبس قفل به زنجیر وهم بود

"ترانسلاتور"(ترجمان) غم من گنگ و بی زبان

فریاد بی صدای من هر لحظه نیمه جان

 سرتا به پا وجود من حبس دو قطره اشک

تنها توان و طاقتم اُمید مرگ بود

                                                           اما...!

اما تو با وجود شریفت

                               به هر دلیل

برز اُمید و لطف

                         و حتی

برخشکزار ثانیه های محال من

رنگی بنام هستی و امید را زدی

                                              آری درست رنگ

همان رنگ "زندگی"

با تو وجود بی حس من بال و پَر گرفت

و زتو (برادرم) دلم امیدوار گشت

ای باعث غرور و سرفرازی ام

                                          "ذهین"

                                      راضیه "حیدری"- فراه (حوت 1391) 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب